מי שלא בולט לא קיים
ההכנות לתערוכה או לכנס שעוסק בתחום ההתמחות של העסק או החברה שלכם צריכות להיות מדוקדקות. לא כל יום יש לכם הזדמנות להציג את עצמכם לקהל של לקוחות פוטנציאליים שאתם יודעים בוודאות שמתעניינים במה שיש לכם להציע. לא מדובר בסתם אנשים שעוברים ברחוב ועושים Window shopping, אלא אנשים שהשקיעו מזמנם וממרצם והגיעו לראות מה יש לכם ולעסקים אחרים בתחום העיסוק שלכם להציע. זוהי המקבילה הפרונטלית ל"לידים" של אנשי מכירות.
אבל אתם לא תהיו שם לבד. כמו שאתם ודאי יודעים, יהיו באותו מתחם עצום יחד איתכם עוד עשרות אם לא מאות עסקים. כמעט בטוח שחלקם יציעו שירותים או מוצרים דומים מאוד לאלה שלכם, אם לא זהים לחלוטין. לכן, על מנת לוודא שלא תהיו סתם עוד דוכן, חשוב שתשקיעו מחשבה רבה בדרך שבה תבליטו את הדוכן והמוצר שלכם. יש שני תחומים עיקריים שבהם כדאי להתמקד, הרושם הראשוני והטעם שנשאר אחריו.
ליצירת קשר לחצו כאן
הרושם הראשוני והרושם שנשאר
הרושם הראשוני קשור לדוכן עצמו. הדוכן חייב להיות אחד כזה שלא ניתן להתעלם ממנו. צבעים חזקים, צלילים שימשכו תשומת לב רבה ככל האפשר (אבל שלא יעיקו, אתם עלולים להבריח כך אנשים), עירוב של החושים בדוכן (לדוגמה דוכן טעימות או משהו דומה) ונציגים ייצוגיים ומסבירי פנים של העסק או החברה שלכם. כל אלו, לאחר הכנה מוקפדת מראש, יכולים להפוך את הדוכן שלכם להצלחה של הכנס. עוד ועוד אנשים יזרמו לראות מה אתם רוצים להציע, ואין דבר שיותר מושך בני אדם מרחוק מאשר התקהלות שלא ברור מה טיבה.
אבל רושם ראשוני אינו מספיק. אתם צריכים לשלוח את הלקוחות להמשך יומם עם טעם של עוד. זו יכולה להיות דוגמית של המוצר שלכם או רעיון מסקרן שתיתנו להם לאפשרויות היישום של השירות שלכם בחיים שלהם. בנוסף לזה, כדאי לכם לשקול את התחום של מתנות לכנסים ותערוכות. מתנות כאלה, שכולנו מכירים, צריכות להיבחר בקפידה ולהיות מותאמות לקהל הלקוחות שמגיע לכנס. אם תצליחו להוציא כמות גדולה של אנשים עם מתנה שימושית שתזכיר להם אתכם, ניתן לשער שכמות הלקוחות שתצא לכם מהכנס הזה תעלה משמעותית.
מחפשים מוצרי פרסום וקידום מכירות שיכולים לשמש גם כמתנות לכנסים ולתערוכות? חברת טריגר פרסום ושיווק בע"מ היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לפרטים והזמנות, צרו קשר הטלפון 1-700-728-728